جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به دنبال ایجاد یک فقره قتل در شهر بوشهر، فرمانده انتظامی و رئیس کل دادگستری استان بوشهر در توضیحاتی جداگانه ابعاد این موضوع را بیان کردند...
کد خبر: ۲۰۰۰۰۱۴
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

فکرشهر: به دنبال ایجاد یک فقره قتل در شهر بوشهر، فرمانده انتظامی و رئیس کل دادگستری استان بوشهر در توضیحاتی جداگانه ابعاد این موضوع را بیان کردند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ روز هشت مهر ماه، یک مورد نزاع منجر به قتل در یکی از خیابان های سطح شهر بوشهر، به پلیس گزارش و ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی صحنه جرم توسط کارشناسان پلیس آگاهی، مشخص شد مردی جوان که ۲۶ سال سن دارد طی یک نزاع چند نفره با ضربات چاقو مجروح و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا با بررسی های میدانی و اقدامات اطلاعاتی ماموران، چهار تن از افراد دخیل در این نزاع، شناسایی و دستگیر شدند.

سوسنی با اشاره به اینکه، برای کشف علت و انگیزه وقوع قتل، هر چهار نفر متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی استان منتقل و تحت بازجویی قرار دارند، گفت: نتیجه اقدامات بعدی به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا گفت: فردی که شامگاه گذشته در یکی از خیابان‌های مرکز استان به قتل رسیده در پی مشاجره پس از یک تصادف بوده است.

مهدی مهرانگیز اظهار کرد: مقارن ساعت ۲۰ روز گذشته، طی یک فقره تصادف منجر به درگیری فردی جانش را از دست می‌دهد.

وی افزود: بررسی‌های نیروی انتظامی نشان می‌دهد که مقتول از کادر نیروی انتظامی استان بوشهر که در ساعت غیر اداری و غیر ماموریتی با لباس شخصی سوار بر موتورسیکلت با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر تصادف می کند.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: پس از این تصادف، بین این فرد با دو راکب موتور مشاجره ای انجام می‌گیرد که طی آن یکی از این دو نفر با استفاده از سلاح سرد چاقو، ضرباتی مهلک و کشنده بر این فرد وارد و از صحنه جرم فرار می‌کند.

مهرانگیز ادامه داد: با وجود تلاش ‌های کادر درمان، این فرد جانش را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: با پیگیری های نیروی انتظامی استان بوشهر، دو متهم که از اتباع بیگانه بوده دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی به زندان منتقل شده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر یادآور شد: بر اساس بررسی‌های پلیس، این قتل پس از یک تصادف رانندگی و مشاجره اتفاق افتاده و هیچ دلیل دیگری نداشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر